Välkommen till min nya blogg!

Hej  & välkommen till min blogg
Jag har premiär på att blogga och jag har ingen som helst erfarenhet...
 
Men spännande skall det bli :)

Jag är en tjej på 30 år och har två töser som är 2,5 resp (nästan) 5 år. Vi bor i hus och tycker att livet är helt underbart. Framförallt nu när våren är här och solen och värmen kommer. Det är en underbar känsla att kunna ta med sig kaffekoppen ut i trädgården och bara lyssna på när fåglarna sjunger.

Jag är student och läser en utbildning som heter "Kvalitets och Miljöledare" hos Askengren & Co. Har läst 1 år av 2 och är just nu ute på LiA (praktik)  och har haft turen att hamna på en helt fantastisk arbetsplats, trots lågkonjunkturen som påverkar de allra flesta branscher. Jag trivs som fisken i vattnet :)
Som ni säkert förstår så är miljöintresset stort hos mig, funderar mycket på hur våra barns framtid kommer att bli.... Och hur viktigt det är att förstå innebörden av sitt handlande.

Givetvis har jag andra intressen förutom miljö och politik, (kanske är de inte alltid så bra ur miljösynpunkt...) men alla har vi ju våra brister?! Inte sant?!

Mina intressen är:
 
-Musik
-Bilar
-Båtar & havet
-Shopping:  kläder, skor & smink osv 
-Party:  evenemang och allt vad det innebär...  
-Hus & hem
-Kärlek
Sist men definitivt inte minst
-mina älskade barn

Detta är vad jag kommer att blogga om
hoppas att ni blir nyfikna och kommer titta in igen :)

på återseende

"blondie.jenny"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0